Wednesday 26 June 2013

Day 7

Assalamualaikum.. Good morning..
Sory malam tadi tak update terus.. line semput, terus mood hilang. Hehe
Em, untuk hari ke 7, kami masih work on t-shirt design. Seperti yang dicadangkan oleh iron, aku telah melukis beberapa idea lain untuk penambahbaikan tshirt tu. Aku print 6 gambar giraffe tu se'basic'nya, lpas tu aku tambah macam2 idea kat setiap ekor tu.. seharian buat semua tu. Iron tu pun macam buzy je, dr pagi sampai petang dia buat keje n pi tanya CK kalau ade masalah. Mgkin die pun ade task kene setelkan kut. Hoho..
So mase dah nak balik tu, aku pi jumpa iron nak tanya konsep mane dia rasa okey utk aku teruskan dengan Ai nanti, sbb die sendiri pun busy, so die kata die bawak balik rumah dlu, esok dia bg jawapan. :)

No comments:

Post a Comment

Sila Klik