Saturday 22 June 2013

Day 5

Assalamualaikum..
Maaf lambat update pasal hari kelima program Latihan Industri ni.
Biasa la, dah dapat balik rumah, mana nak ingat lagi hal2 keje semua ni. hehe

Okey, untuk hari kelima, aku dan yana perlu sambung kerja2 t-shirt design kami. Iron suruh kami buat fine sketches untuk nak trace dalam Ai nanti. Tidak terhenti sekadar sektching, lepas ni kitorang kene sambung buat 3D illustration pulak tau. huhu
so aku dan yana teruskan buat fine sketches tu. sambil tu aku ade cube ubah gaya cik giraffe aku tu supaya nampak lagi cool. cuba pakaikan baju, pakaikan tie, pakaikan seluar n lukis airplane untuk cik giraffe.  untuk pengetahuan korang yang membaca ni, semalam baru aku prasan yang lukisan seekor zirafah memang tak akan menjadi jika lukisan yang kita lukis tu takde tompok2 dibadan. memang tak kan menjadi seekor zirafah. dia akan jadi rusa, kijang, anjing dan sebagainya. hahaha..
setelah seharian kami buat lukisan tu, maka siaplah ia. kitorang pun scan untuk di edit dalam Ai nanti. done part 3. yeay..


(seronok tahu tak dah weekend. masa yang kami tunggu sejak hari pertama lagi. haha)


4 comments:

  1. Tak sabar nak tunggu design baju tu. Nanti jom buat baju family nak! ;) *saja tambah kerja hang. hahaha..*

    ReplyDelete
  2. ohh.. satu lagi, teruskan menulis! gambateh!! :)

    ReplyDelete
  3. tq for support.. :D
    hehe.. design baju tu tgh proceed ke Ai. nanti siap angh post design tu. baju family okey gak. tp kene fikir creative idea la. kalau korang nak tolong fikir pun boleh jugak. :D

    ReplyDelete

Sila Klik