Thursday 20 June 2013

Day 3 & 4

Assalamualaikum.. Firstly, sorry sebab aku tak sempat nak update cerita malam semalam n pagi tadi. malam semalam kos aku, Industrial Design ade buat jamuan wrap-up. so balik keje aku gi makan dinner tu, n balik bilik tu dah penat dah. so tak sempat nak update.. pagi tadi pulak, aku dan yana kene tambah research n do extra marketing planning for family store. kena explain the idea to Mr. Teng pagi ni. so pendek cerita nye, aku tak sempat la nak lagha2 dengan blog ni. ;)

okey, untuk semalam, seharian aku, yana, catherine dan PY buat marketing planning untuk Family Store. aku group dengan yana, cat dengan PY. masing2 buat dalam kumpulan. sepatutnya kne present kat teng petang tu, tp teng ade kerja lain. so tunda ke pagi ni..
so pagi tadi, aku dan yana pun present la idea kami. bla bla bla.. maka setel la present n sesi komen. untuk idea tu ade yang ok, tp lagi bagus kalau boleh tambah "wow effect" pada idea tu. pastu kan, teng kata, setiap 2 minggu Mr. Jeffry akan ade follow up meeting dengan company family store tu. untuk present new idea.. haa, mau mati kering idea aku kalau kene produce new idea setiap dua minggu time keje nanti. jeffrey dah bekerjasama dengan family store tu dah 8 tahun. so bayangkan bape banyak idea kene produce daaa... @,@ 
 pastu teng kata lagi, lepas ni boleh la fikir gilir2. kejap fikir design t-shirt, bila bosan, fikir pasal family store pulak. huhu..

setel pasal family store, kitorang pun continue dengan project t-shirt. hari ni continue fikir idea yang cool lagi menarik untuk t-shirt tu. mula2 macam biasa la, sangkut takde idea. lepas rehat tengahari, okey dah boleh buat keje dah. so lukis punya lukis, iron pun pilih la satu design untuk aku dan satu untuk yana. kene work on it. ckretif kan lagi idea tu. lalalalala.. kene sambung buat lagi untuk esok..
em, k la, nak chow dah. esok report lagi. bye...  ;)

xoxo,
Asilahmn

No comments:

Post a Comment

Sila Klik