Tuesday 2 July 2013

Day 9, 10 & 11

Assalamualaikum.
Aku tahu aku dah lambat update internship untuk hari ke sembilan dan sepuluh ni. Memang aku sengaja tak update pun, sebab aku kurang suka dengan task ketiga kami. :( ingat lagi tak mengenai stock photography tu? hmm, kami disuruh memikirkan idea untuk nak ambik gambar macam mana. aku kurang faham dengan task ni. aku ade idea, macam nak do photography session untuk makanan dan masakan. tp macam mana dengan kos nak prepare makanan tu dengan baju chef tu? aku dah tanya ginny dah, dia kata pasal tu kene tanya jeffrey dan crystal sebab diorang yang control bahagian kewangan.. pas tu aku ade la keluarkan beberapa lagi idea. tp idea tu susah la nak keluar.kerjanya google dan fikir je. terasa lama nak tunggu habis kerja. .hmmmm

tapi yang bestnya, untuk hari ke11,
sehari berlalu macam tak terasa. hari ke-11 ni kami teruskan dengan t-shirt design.. hee.. seronok sikit.. main lukis dan Ps serta Ai. Iron suruh aku tolong fikir design untuk yana punya turtle. actually tu tortoise. tp iron duk sibuk sebut turtle, kitorang pun dah terikut sama. haha..  die suruh kitorang cari pattern n pasta kat belakang kura-kura tu.. leka aku buat kerja tu semalam. hehehe.. hari ni nak sambung lagi.. :D
k byebye..

No comments:

Post a Comment

Sila Klik