Thursday 11 July 2013

Day 18

hari ni adalah hari ke 18 kami menjalani latihan industri, dan semalam kami dapat new task. Tinggal kan sebentar task pixelated design. Task baru adalah kami kene fikir dan keluarkan idea untuk buat photoshoot untuk bulan syawal nanti. FYI,  TAV memang selalu macam tu. bila ada sambutan ape2, diorang akan buat sesi fotografi n editing n upload gambar tu. So aku dan yana pun bertungkus lumus keluarkan idea. kami kene bentangkan idea tu dalam slide show berpandukan slide show yang prnah ada sebeluum ni.. :)
macam2 la idea yg kami plan. yang paling bestnye, kali ni aku dan yana masing2 sibuk nak crop gambar. pantang download, mesti nak crop buang background. haha. 
tadi dalam pukul 6ptang aku dan yana pun present la idea tu kat IRON. selepas di advice, kami kene ubah certain perkara n tunjuk kat dia semula nanti.. :D 
 
malas la nak tuulis panjang malam ni.. huhu.. aku baru lepas tengok cerita Life Of Pi ni. best. orang dah lama tngok, tp aku jenis yang malas layan movie. so setelah sekian lama, hr ni baru aku tengok. huhu.. 

No comments:

Post a Comment

Sila Klik