Monday 22 July 2013

Biar Aku terus Terang

Assalamualaikum..
Em, macam tajuk kali ni, aku sebenarnya nak terus terang pasal tujuan aku survey n post pasal doa kad kahwinayat jemputan kad kahwin dan petua suami isteri tu.
haa nak tahu tak kenapa? jeng jeng jeng... haha, bukan aku punya kali ni, tapi untuk kakak kesayangan aku tu.. :D
buat pengetahuan, die sekarang dah pun jadi tunangan orang. memandangkan suatu saat nanti dia akan sibuk untuk print kad jemputan, so kami ade plan untuk aku tolong fikirkan design kad kahwin dia. syarikat printing pun sama kami tengah survey. sebab tu la aku post macam2 tu, sbb nak suruh dia tengok n pilih ayat yang dia nak. pasal design, hmm warna tema pun tak pilih lagi ni. so tunggu je la ape dia kata lepas ni. kalau dia dah decide boleh la kitorang try2 tngok mana yang best. aku tolong je, sambil cari pengalaman. kot kot satu hari nanti bukak bisnes persiapan perkahwinan. hahaha. :D

so sebenarnya segala jenis survey yg aku buat lately ni adalah untuk akak aku. jangan ada yang salah faham pulak ye. hmm, alang2 tu, untuk aku dan korang jugak, nanti senang la, boleh terus refer benda yang sama kan. :p

okey tu je penjelasan aku pasal entry baru baru ni. jangan salah faham n happy always ye, tata.

No comments:

Post a Comment

Sila Klik