Wednesday 11 July 2012

posing di bengkel kayu

Assalamualaikum.. =)
Hari ni, macam biasa, kelas kami di bengkel kayu dan bengkel SRI.. 
Task yang diberi adalah potong 3 jenis material berukuran 100mm X 200mm mengikut ketebalan material tersebut. 
Material yang diberi adalah katu jelutong, PVC, dan styrofoam (xsure ejaaan tu btol ke x)
Lepas potong, kene buat finishing supaya surface die nnti nampak berkilat mcm cermin. huhu,susah ke x??aku pun xtau, xsiap lg ni, keje kene sambung lusa..

Td aku belajar cara guna mesin potong kayu... fuhhh, satu pengalaman baru kot.. Alhamdulillah aku dapat kendalikan mesin tu masa potong kayu jelutong td.. best tau dapat belajar guna mesin tu..hehe =P 
nnti lain kali aku upload gmbar mesin tu plak tau..







gambar handphone "i-mau" n keychain yang aku touch-up dr pemilik asalnye xde la palk, kalu x boleh sumbat kt cni skali.. 




2 comments:

Sila Klik