Sunday 15 July 2012

JOM Air Terjun Sg. Gabai

Assalamualaikum..hye..
Kali ni aku nak menulis tentang percutian aku masa hujung minggu ni.. ;-)
Destinasi pilihan aku n classmate aku adalah Air Terjun Sungai Gabai, Ulu Langat, Selangor.. (Buat sape2 yang tak pernah pegi kt sana, silalah pergi ye, crius best gilerrr......) =D

Emm,, sebelum aku cerita lebih lanjut tu, aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kt mama-papa naja n mak-ayah mar sebab sudi jadi penaja utama kitorang semalam..Makan n transport semua ditanggung beres..hee
Semalam kitorang bertolak dari kolej seawal jam 7pagi sebab risau jalan jammed, nnti lmbat pulak cmpai, bila lambat campai, nnti xdapat cop tempat lepak yang best..haha.. 



ni kitorang bergambar kat signboard sg gabai sebelum mandi..hee

cuba korang tgk tangga ni..selamat kitorang dah sarapan.kalu x, pengsan la nk mandaki tangga yang tinggi ni..ni baru sikit tau, tangga dia tinggi gile..hoho

aku rase dah xsabar nak mandi bila tgk air ni, tyme ni tgh mendaki anak tangga lagi

ulat gonggok besar pun ade kat situ.. 

rasanya aku stop 10kali kot sepanjang daki anak tangga ni..penat wehhh.. demi air terjun, ku gagah kan diri,,hehe

dah start nak mandi dh..sejukknya air... =D

ni bahagian atas sikit..ada air terjun yg boleh urut badan,hee

ni gambar dorang yang dh menggolongsor kebawah..
jangan risau, batu tu lembut je, xsakit badan..hehe

ni barang2 kitorang atas tikar











lepas dh puas mandi, so kitorang pun start kemas nak balik.. masa tu dlm pkul 1.30 kot..
n last skali, kitorang bergambar kenangan sebelum balik


aku harap dapat pergi sini lagi lain kali.. =D
sekian, bye2..

No comments:

Post a Comment

Sila Klik