Monday 30 July 2012

Bola Tampar ketika puasa

Assalamualaikum..
mula2 aku nak say sorry kalau ade yang xberminat nak baca entri aku kali ni..  ni saje je luahan hati aku.. sebab aku enjoy sgt hari ni, ade kenangan beshhh dengan kawan2 seperjuangan a.k.a. budak kelas aku..  hehe..
Macam tajuk diatas, kali ni aku nak tulis tentang KERAJINAN dan SEMANGAT KESUKANAN budak2 kelas aku...tak kira bila dan dimana. 
buktinya, main bola tampar walaupun puasa.. haha..

Al-kisahnye, petang tadi ade sorang classmate aku ni ajak main bola tampar.. name die razali (aku panggil jali je)..  dulu sebelum pose, kitorang pnah (sekali) main bola tampar, main 4 orang je, kat tepi blok..
mase tu  seronok gile sbb dapat enjoy + riadah + hilangkan stress + happykan diri..

So, setelah 2'3 hari die ajak kitorang main bola tampar, kitorang pun setuju..
Mula2 salina ngan catherine (cat) je yang semangat nak turun lepas balik kelas.  tapi bila aku tengok dorang semangat, aku pun naik semangat sekali, trus pi bersiap nak turun jugak. mardhiah (mar) pun nak bersiap skali.. so aku, salina n mar pun turun gelanggang..

Masa sampai sana, tgk2 jali dan cat dah cmpai dah, siap ade syed ikhwanuddin (syed) lg dok tunggu kitorang. dorang lagi awal..hehehe 
Pastu kitorang pun start main dalam 1 bulatan..

Tak lama lepastu, geng syammimi (mimi), hayati (yatt), dan madihah (madi) pun join sekali.. kemudian afiq omar (omar) pulak datang.. Lai tzy herr (lai) ade datang, tapi tengok sekejap je, xsihat kot sbb tu xjoin..
aku, salina, jali n mar seronok la sebab ingatkan xde sape nak main sebab pose..hee..

tengah main tu, tetibe nampak 2 orang budak laki tengah usha2 dari atas (blok dorang). aku rabun kan, xpakai spek pulak tu, mane nmpak.. rupe2nye,  tu budak kelas kitorang gak.. tuan muhammad zulfadli (tuan) ngn syafiq (syapik).. ape lg, kitorang pun ajak doirang utk memeriahkan majlis..
dorang sporting sgt hari ni, sanggup turun.. =) maka kami pun main bola tampar beramai2 dalam 1 bulatan..

main sampai pukul 7,  kemudian pegi kafe beli makanan berbuka.. =D
 tq kawan2 sebab sporting hari ni..sanggup turun walaupun pose.. sayang korang sume...

*ade lg classmate aku yang lain, tp dorang xde td.. len kali kalau dorang ade aku tulis pasal dorang skali eh*
tata..out..

No comments:

Post a Comment

Sila Klik