Friday 13 July 2012

kisah bengkel 12 julai 2012

Assalamualaikum..
Sebenarnye tajuk ni sempena kejadian yang berlaku kat aku masa kat bengkel kayu petang td..
AKU TERSALAH GOSOK STYROFOAM MEMBER.. =(
(foam naja)

memang la xde efek papepun, tapiiii...... penat ler menggosok, ang tau dak??
adoyai, dah penat2 gosok, dah tarok air bagai, bile nak wat lapisan cat emulsion yang kedua, 
tibe2 dengar member aku sibuk cari foam die yang die parking atas meja lepas taruk cat emulsion td..hahahahaha.. 
(dalam hati, err, aku rase macam tau je mane foam die lari, foam atas meja tu la yang aku kebas td, ingatkan aku pnye.. =P )
 So aku pulangkan balik styrofoam die n start searching foam aku yang lupe letak tu..
Last2 aku jumpe foam aku yang sedang dijemur tgh panas untuk bagi cat die kering..
so aku pun start gosok foam aku pulak lepas tu.. hehehe...malunye tercuri foam orang  =D

sambil gosok2 tu, ade plak aku ternampak kawan aku yang duk gosok foam kat tepi sungai yang ade kat belakang bengkel tu.. (eh, UTM KL ade sungai ke??? ) haha, kalu hati banyak gumbira, longkang pun kite nampak sungai kan..ahaha.. =D



bercanda di tepian longkang, kita bersama memadu asmara, di bengkel kayu...haha
gurau je eh, ni aku saje je cakap dorang dating tepi longkang, sebenarnye dorang tgh gosok foam tu.. ;-)

Buat naja areca catechu, sorry ek tercurik foam ko td.. hihihi... =P

2 comments:

Sila Klik