Wednesday 27 June 2012

Birthday 20_orang2 terawal wish

Hye, Assalamualaikum =)
Sepertimana tajuk diatas, sebenarnya aku nk senaraikan nama2 orang yang wish bufday aku tahun 2012 ni, bukan ape pon, saje nak bia ade catatan, baru la ade kenangan..betul x? kan2?? 
Okey, kita mulakan dengan orang yang pertama wish. Beliau ni wish awal tau, dua hari sebelum bfday aku iaitu pada 
25 jun 2012
Haa, dia bukan salah tarikh tau, masa tu dia siap sebut lg untuk dua hari akan datang.. =) beliau yang diceritakan adalah my aunt, Puan Rosliza Bt Che Hassan.. die wish kat wall fb-ku..

"selamat menyambut hari lahir ke 20 ,,,2 hari lagi, semoga angah berjaya dalam hidup, dunia dan akhirat..."
TQ cik za

Yang kedua adalah rumate aku sekarang. Nurul Huda Karim serta rakan2nya iaitu illy dan nazirah.. dorang wish bufday tghri
26 jun 2012
sebelum dorang keluar ke sunway piramid td, celebrate la semalam dorang dh abis exam..hee..
Balik daripada sunway piramid tu huda belanje POPEYES 2set n kitorang mamam kat bilik..
TQ huda n kawan2

sebelum makan ngn huda, lbih kurang pkul 9pm aku kol mak aku saje sembang2. mak wish happy birthday kat aku..semoga panjang umur, murah rezeki hidup diberkati. =D mak suh aku balik, mak n kakak aku nak blanje makan.weeeee.. =D
TQ to my mom,love u so much <3

lepas aku makan plak, alia wish bufday kat fb chat. Alia ingat bday aku 26 jun, tp xpelah, baik terawal kan.hehe
TQ alia

pukul 11:30 mlm, abang kol, wish hepi bufday.semoga panjang umur, murah rezeki, hidup diberkati n hepi selalu =)
abang tanya tahun ni nak hadiah ape..hemm, kalu ikot kan perangai aku ni, aku nak botol air yang kalu kite tolak cap die, nnti keluar straw terpacak tu n boleh sedut minuman.


macam ni.hehehe..
tp sebab aku dah nk masuk 20tahun, xleh la mintak bende tu dah.haha
TQ abang

27 jun 2012
00:04am abang msg wish selamat menyambut ulangtahun kelahiran ke20, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan semoga bahagia selalu disamping orang tersayang.. <3 
2010 dapat hadiah jam tangan,
2011 dapat teddy bear "momochan"
2012 dapat pegi genting
TQ abang 

00:05am, adik n kakak aku kol wish hepi bufday.. =D siap nyanyi lagu lg. =D along suh balik sebab nak belanja makan..hehe, tgk la, lg 2 hari aku balik kot. tggu angah balik tau.. =D
TQ along n eli

lepas abis sembang ngn adik kakak aku, masuk je bilik, member2 kos aku nyanyi lagu Allah selamatkan kamu..hihi.. =D seronok rasenye dengar lagu tu..sblum ni dgr lagu happy birthday n selamat hr jadi je.. =)
TQ kawan2 kelas terutama salina, jihan, madi, yatt, naja, mimi

lepas tu ade lg la wish2 yang menyusul kat fb..
aku nak ucapkan tq la kat korang yang sudi wish bday aku tau.. TQ eh, sayang korang sume.. =D
xsangke hari ni dah 27/6/12..maknenye aku dah masok 20tahun...hohoho... =D

No comments:

Post a Comment

Sila Klik