Thursday 14 June 2012

Macam Mana Boleh Keliru??

Assalamualaikum.. =)
Hye.. harap anda semua ceria di petang2 hari ni.. 
Aku tengah ceria ni.. biasa la, baru lepas qada' tido lepas balik exam td..hehe
Em, hari ni adalah hari untuk last payyperr kitorang untuk final exam sem 2 ni.. Tp last payyperr je tau, final assessement belum lg..huhu.. 

Semalam aku ade wat ulangkaji subjek statistik, aku tengok balik ape yg dah belajar sebelum ni n try jawab soalan2 yang ade kat buku tu.. hee, bukannye semua, ade la pilih 1 dua soalan.. =P
Sesi ulangkaji tu abis dalam pukul 2.30am kalu xcilap. Then bile aku rase dah cukup tgk balik sume tu, aku pn deceide untuk tido supaya esok xbangun lewat untuk exam. 

Then pagi tadi lepas bersiap sume, aku pegi ke dewan besar untuk amik exam. Sebelum tu sempat la lagi selak2 buku.. Mase tu rase xde masalah la kut kalu nak wat chapter 8, 9, n 11(walaupun katiga3 chapter tu macam sama je jalan kerja die) sebab dah ade try smalam. Okey je mase tu.

Tapiiiii, mase exam tu jd confuse la plak.. abis jd tergabung ketiga2 chapter tu.Hwaa... mana 1 solution untuk specific chapter pn dh xsure dh.. Mase plak tyme nk jawab chapter ujung2 tu dh tinggal lg stengah jam je.. Aduyai, nak xnak, aku pun teruskan jawab walaupun xsure. Yela, kalu berlengah lagi la xsempat nk jawab.mase tgh berjalan tu. Lepas siap jawab, mse tinggal lg 2 minit. Lepas siap ikat sume, mase pun berakhir....... Huh, walaupun xsure, tp selamat sempat jawab dalam mase yg ditetapkan.  Masa banyak abis dekat soalan awal2 sebab aku hati2 sgt, takut careless.


Hmm, xpelah.. yang pnting exam bertulis dah abis dah.. sekarang tinggal untuk presentation je.. tp presentation ni la yg utama sebenarnye, sbb die makan banyak kredit. kalu terer markah ID ni, tinggi la pointer..huhu,, berdebar.. 
em, k la.. nnti aku tulis lagi. Entri kali ni sekadar diari harian je, untuk tatapan mase akan datang.. 
Ceriakan harimu, tata titi, tutu...... =D

2 comments:

  1. biasa le tu..
    tp bb yg paling aq menyampah time nk ikat krts soalan n jwpn. sbb time tu gak arr tngan aq dok menggeletar. pasal apa ntah..n bila dah bengang sngt aq guna stepler je, hakhak..=P puas ati

    ReplyDelete

Sila Klik