Friday 8 June 2012

Final Exam

Assalamualaikum.. 

Aku sebenarnye tengah gembira ni.. Almaklum la, dendam xdapat tido lame2 malam td dah terbalas.. Hari ni aku dah start final exam, first paper, subjek Mechanical Engineering..
So, malam td, disebabkan xabis lg study Subjek mechanical Engineering tu, aku n class mate, (Mimi & Yana) telah terpaksa stay up cmpai pukul 3pagi semata2 nak selak2 balik ape yang penah kitorang belajar sepanjang sem 2 ni..memang la ingt lagi ape yg dah belajar tu, tp formula bnyk lupa, banyak yang kene review balik..
Kalau ikotkan hakikatnye, kitorng fokus study cmpai pkul 2.30 je, bile dh pkul 3am tu, masing2 mula dh xleh nak teruskan dah.. Buktinye, tetibe je boleh muncul derita pasal rambut la, pasal air terjun la, pasal kolam air panas la.. Haa, kan itu menunjukkan yang kitorang dah mula menyembang..huu
Bile dh rase tak larat, so kitorang deceide nk tido, 'pagi esok sambung lagi' kononnye la.. =P





Pastu, bangun pagi td, aku sempat la selak2 sikit yang mane xbace lagi tu. Bila rase dh abis tengok2, aku pun bersiap nk pergi berperang menghadapi exam.





Di bilik peperiksaan ~~~~~

Sebelum masa start kan kita dibenarkan selak2 dulu soalan kan. Pastu aku rase mcm nk lompat je, bukan sebab hepi, tp sebab soalan num 3 tu sebijik mcm kt dalam buku teks. aku dh try buat semalam, berpandukan jawapan buku tu. So sepatutnye xde halangan la nk setelkan soalan tu kan?? Masalahnye, tyme aku buat soalan tu semalam, aku dh hilang fokus mse tu,, buat sambil menyembang. So input yg masuk kt kpala pun sikit je la..hurmm.. Aku boleh la jawab soalan tu, tp untuk part (b) lupe step.
sobsob..

Pastu, balik exam tu, aku trus tido....untuk melepaskan dendam sebab x dapat tido lame malam td..hehe
Lame betul tido, cmpai petang..hehe

4 comments:

  1. Kalu aq lak minggu exam tu mmg minggu susah utk aq tido. Sbb aq dok memikirkan soalan apa yg akn keluar. Lg2 kalu dlm minggu tu penuh ngan paper yg aq amik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu aku plak, bile dh stay up mlm exam tu, esoknye msti nk qada' tdo..haha

      Delete
    2. Haha..aq ingatkan puasa ja yg ada main qada'. Rupa-rupanya tido pown ada jugak main qada' ye :)

      Delete

Sila Klik