Thursday 23 January 2014

Ku Jumpa Pasangannya

Assalamualaikum..
sebenarnya aku nak try update blog guna fon ni. alang2 tu aku nak cerita pasal baju purple ni..

hr tu sebelum raya, masa aku ngn mr.k g shopping baju, kitorang ada beli dua jenis baju yg sama, ala2 bju couple gitu. warna purple n hijau. tp malangnya, tak lama lepas tu baju purple mr.k hilang kene rembat ngn sape ntah..  maka tinggal lah baju aku saje.

tapiiiiii, masa aku balik kg utk teman akak aku shopping barang hantaran kt kelantan hr tu, aku ade jumpa lagi baju purple yg hilang tu... happy sangat. hehe
yela mana tak nya, aku saje je jalan2 kt kawasan jenama baju purple tu sambil mata melilau, kot kot la ade lg design mcm tu. sekali betul2 ade. saiz sama plak tu. terus aku gtau mr.k n pujuk dia untuk beli lagi. yeay, skrg dh dapat semula baju sama.. heeee :D

ok lah, nak chow. ada hal. byebye

xoxo,
asilahmn

No comments:

Post a Comment

Sila Klik