Tuesday 1 May 2012

Budak Baru Belajar

Assalamualaikum w.b.t.


Hari ni, buat pertama kalinya dalam hidup, aku belajar buat blog.. Tujuan utama blog ini dibuat adalah kerana ---> lecturer Kelab Budi Penyayang aku yg suruh sebenarnya. haha,jujur ni.. =)
Kami ahli2 kelab BP (budi penyayang) diberi pilihan samada projek kitorang nk dibentangkan secara presentation ataupun blog, dan pilihan majoriti adalah blog.
Maka terpaksalahlah aku blaja tulis blog.. =D 



Tujuan kedua adalah sebab aku pun teringin  jugak nk ade blog

sendiri macam kakak dan kawan baik aku.. Memandangkan aku tergolong dalam kategori 

budak baru belajar, so aku rase banyak lg perkara yg aku kene blajar dari mereka yg dah expert tentang blog..
So, minta beri tunjuk ajar ye.. Tqvm..  ;)



Salam perkenalan, Nur Asilah Bt Mohd Nor.

3 comments:

  1. yes3x..!!! aq org p'tama yg komen kat sini..>_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes3,, kawan baik aku jadi orang first komen kat blog aku,, tq atiq.. =D

      Delete
  2. sy pown budak baru belajar..hihihi...=)

    ReplyDelete

Sila Klik